2016/12/14

VCS 2017

Jól befaragtam az idei várólista csökkentésemmel, de ez végülis egyáltalán nem vette el a kedvem, egyik könyvet sem bántam meg, amiket elolvastam miatta. A jókat főleg nem, de amiket nem szerettem, azokat sem. Úgyhogy mit veszíthetek egy újabb listával, nem? :)
Inkább csak az a kérdés, milyen szempontok alapján válogassak. Az idénre próbáltam sokféle műfajt összeszedni, hogy tudjak váltani, ha épp nincs kedvem egyikhez vagy másikhoz, de a legtöbb választásom nem volt épp szerencsés, nem feltétlen egy huszas listával kell feszegetnem a komfortzónám apró kis buborékját. Úgyhogy most igyekszem biztosra menni, pont ezért az alternatív lista csak 6 könyvből áll. Ha túl sok a választás, az csak összezavar. Jó lenne az összeset elolvasni, de tavaly is abban a biztos tudatban listáztam, hogy kizárt, hogy ne sikerülne, hát mi ez nekem. Aztán tessék. :D
Lobo újra meghirdette, lehet rá jelentkezni dec.31-ig.

A fő lista

és az alternatív

ELOLVASVA

31 megjegyzés:

  1. Befaragtam, ilyen van? Nem ráfaragtál? *grammar nazi* :D
    Érdekes, hogy mindig furának tűnik, hogy ezt nem fogjuk tudni teljesíteni, és aztán néha közbecsúszik ez, meg az, meg nincs kedvünk a beválogatottakhoz... Nagyon hangulatemberek lehetünk. :D
    Jó ez a lista, és külön örülök a Mitágó erdőnek, amit tőlem kaptál pár éve, meg a Tolvajok telének, amit Miamona akart veled elolvastatni a párbajotokkor (emlékszel?). A Tolvajokat amúgy én is be akarom válogatni a listámba. :) Szerintem jövő héten én is kiposztolom a véglegest. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mifelénk mind a kettő megy, be is meg rá is faragunk.:D
      már csak azért is fura, mert megláttam, hogy hány ezer oldalt olvastam el egyébként, ennyibe simán belefértek volna. dehát annyi érdekesebb jött közbe. :D
      a mitágót már nagyon régóta tervezem, de tudom, hogy vannak könyvek, amihez be kell lassulni, nem szabad rajta átrohanni, és ez is olyan. a jövő évem a lassulás jegyében fog telni, mert a tolvajok tele is ilyen.
      és igen, emlékszem a párbajra, azóta is szégyenlem magam, hogy még mindig nem teljesítettem.:D

      Törlés
    2. Mivel kimondta-leírta, van ilyen szó. Ha nem lenne, nem tudná leírni. *szökött nyelvész*

      Törlés
    3. ugyehogy? :D amit megalkotunk, az már van.

      Törlés
    4. Jaja, szóalkotás, a meglévő elemekből raktad össze.:) A szóteremtés meg az, amikor nem a nyelv meglévő elemeiből hozol létre új szót, hanem azokat is létrehozod. Bevallom, nekem eddig még nem sikerült.:D

      Törlés
    5. én volt már, hogy azt gondoltam, sikerült, de mindig kiderült, hogy már előttem másnak is. :D

      Törlés
    6. Nima, én megalkottam a hoirit! :D :D És mi ketten értjük is! ;)))
      Amadea, igenis, értettem :D Persze van ilyen szó, csak én a karácsonyfát szoktam csak befaragni. ;) Jobban mondva nem én. :D

      Törlés
    7. amire én még mindig hioriként emlékszem, de sebaj, tudom, miről van szó, ez a lényeg. :D

      Törlés
  2. Mindig vannak érdekes választásaid, amikre kíváncsi vagyok, hogy elolvasod-e. Jövőre főleg Sarah Maclean regényre fogok figyelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. épp most néztem reggel, hogy tavaly is volt kettő, amire kíváncsi voltál, de végül nem kerültek sorra. hátha majd Mclean, mert ő vicces, és időnként jó vicces könyveket is olvasni.:) nem nagyon mertem bevállalósabb lenni.:D

      Törlés
  3. Kísértés Rt., Bábel fiai, Mitágó-erdő, A vérgróf, Afterparty, Tolvajok tele, Jelenések tere, Az isztambuli fattyú, engem ezek érdekelnek.:) Mármint az, hogy mit írsz majd róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legszívesebben már most elkezdeném valamelyiket.:) (de Lobo megtiltotta.)

      Törlés
    2. A kezdeti lendület.:) Év közepén nagyon nyűglődtem vele, aztán október táján erőt vettem magamon. Az alter listáról hiányzik kettő (nyolcat raktam fel rá), de nem dől össze a világ, ha nem idén olvasom el őket, a 12 megvan, az a lényeg.
      Jövőre azzal kacérkodom, hogy az alternatív listára csak a pasim könyveiből válogatok. Tizenkettőt. Hülye vagyok-e?:D

      Törlés
    3. abszolút. tavaly is mindjárt az első könyvek voltak a vcs-sek, aztán megálltam velük, és már nem sikerült felvenni a fonalat.
      nem, ez tök jó, válogass csak onnan. sztem tök jól fogsz járni, mert v meg tök jó könyveket olvas. :D

      Törlés
    4. Na, ilyenkor kell rövid VCs-t elővenni, nálam ez a titka.:)
      Legalább szolgáltatok ürügyet, hogy azok közül is olvashassak.

      Törlés
    5. Idézek:
      "Hülye vagyok-e?:D"
      "abszolút."

      :D :D :D :D

      Törlés
    6. hát, ahogy nézem, a listámból csak hosszúak meg még hosszabbak között tudok választani. :D mondjuk ami könnyű (pl. Mclean), azt gyorsan ki lehet végezni.

      Törlés
    7. Pupi, ha már kérdezted, hát na, illik válaszolni. :D

      Törlés
    8. basszus, Pupi, most esett le.:D csak kicsit kellett volna feljebb tekernem. de azt nem is arra írtam.:D

      Törlés
    9. Tudom, de azért vicces volt. :D

      Törlés
  4. Vigyázó szemem a jelentkezőkön:) Egyébként ezért értem meg én is azokat, akik december 31-ig várnak az összeállításával mert akkor másnap már olvashat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még jó, hogy találtam magamnak idénre is könyvet, elütöm vele még ezt a pár napot az évből. :)
      á, én az ünnepeket alatt nem bíbelődök ilyenekkel. azt sem tudom még, mi lesz, jobb ezt időben megcsinálni.

      Törlés
  5. És január elején jön hozzá egy új Dennis Lehane!
    (Jövőre is meglesz még a világ állítólag.)
    Próbáld meg a Bartis Attila könyvet (A vége), garantáltan ki fog ütni a komfortzónádból. :)
    Két "új" Mark Lawrence is kijött a közelmúltban szerencsére, az Osheimi kerék, és az Úti testvérek.
    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehane-t már várom, dehát azt nem tehetem be a várólistacsökkentésbe, az még túl friss. :D
      Bartist tényleg mondtad már, bizisten, jövőre elolvasom. meg remélem, hogy most Lawrence-hez is lendületet kapok, mert totál le vagyok maradva.
      neked is boldog ünnepeket. :)

      Törlés
  6. Én is buktam az ideit, én alternatív hiányában. És nem volt elég változatos. De majd jövőre, vigyázat, jövök! :D
    Nagyon jó a listád, kíváncsi vagyok rájuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én idén eléggé változatosra csináltam, dehát tök egysíkúan olvasok, sci-fit meg fantasyt, halott dolog volt mindenféle mást becsempészni.
      haladjatok már a saját listáitokkal, tök kíváncsi vagyok. :D

      Törlés
    2. Ez egy komoly koncentrációt igénylő, elmélyült feladat. Nem lehet csak úgy összecsapni, mert sírás lesz a vége.:D

      Törlés
    3. És még a jó fényviszonyokat is meg kell várni, hogy klassz kép készüljön a kupacról ;)

      Törlés
    4. Amennyiben nem vagyok hozzá túl lusta (ezért nincs nálam sok saját kép).:)

      Törlés
    5. én nem kínlódok vele, mert egy része e-ben van, azon nincs mit fényképezni.:)

      Törlés