2015/08/28

Őszi várósak

Jön az ősz, meg az újabb megjelenések a kiadóknál. Posztolta az Agave is, meg a Fumax is, mikre érdemes várni. Még várom, hogy a Gabo SFF mit hoz, meg hogy a Delta Visionnél mi kerül ki.

AGAVE


Ernest Cline-tól a Ready Player One-t még nem olvastam, de tervben van, és van pár író, akinél kénytelen vagyok átmenni gyűjtögetőbe, mert nem tudok mindent azonnal elolvasni, ő is ilyen. Meg Morgan is. A valós halálos sorozatára se tudtam még időt szakítani, de ez a fantasyja, ami sokaknál ki fogja verni a biztosítékot, nagyon érdekel. A Mélység egyelőre kétesélyes, állítólag nagyon durva,és ha tényleg az, akkor nagyon kellős lesz, de ezzel még megvárok néhány véleményt.
A tervezet alapján jövőre is jön pár érdekesség, pl egy Scalzi, meg egy új Bennett, meg új Blake Crouch, és mindenkii nagy örömére jön (remélem) Alma Katsu befejező kötete is. Hálás köszönet érte, és remélem, a sok nyígő meg is veszi, hogy ne bánják meg a befektetést, és legközelebb is legyenek ilyen rendesek. És jön Denis Lehane is, úgyhogy van mire várni.



 FUMAX

Jön a Lőpormágus folytatása (remélhetőleg kevesebb hibával, mint amin a kukacoskodók fennakadhatnak), meg a Bolondok hercegének a folytatása is. Lawrence-nél is átléptem gyűjtögetőbe, egyszer csak elolvasom a könyveit.
Ryan Gattis ismeretlen volt nálunk eddig, de elég érdekes témát dolgoz fel a könyve. 1991-ben több fehér rendőr megvert egy fekete autóst, mert az nem állt meg nekik, de végül felmentették őket (először). Ezzel majdnem egy időben egy boltos megölt egy fekete lányt, mert tolvajnak hitte. Ezután zavargások robbantak ki, jópár napba beletelt, míg leverték őket. Gattis egy különös szemszögből, egy alvilági banda nézőpontjából írta meg a regényt. Fiktív, mégis van valóságalapja, érdekes lesz.

 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekesnek tűnik ez az All Involved, pár napja láttam már, de nem néztem utána miről is szól. És persze a Mélysééég! Ahh, teljesen belepistultam már előre, jó a megérzésem, és be fogok ugyan f*sni tőle, de már várom! :D kislámpával alvások következnek.

    Katsu, tök jó lépés volt az Agavétól. :) Én is remélem, hogy megveszi mindenki, aki annyit lobbizott érte.
    Hiányolom a Simenon könyveket az Agave bejelentésből :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én inkább Morganre vagyok most ráizgulva meg az armadára, de elég lesz egy-két meggyőző vélemény a mélység mellett. :)
      lehet, hogy Simmons helyett Lehane jön? :D (biztos nem, lehet, csak nem említették meg)
      nem tudom, Katsuval mennyire tesznek jót magukkal, velünk biztosan. kíváncis lennék, mitől gondolták meg magukat.

      Törlés
    2. Nem Simmons, Simenon!! :D a régivágású Maigret-krimik szerelmese vagyok, tudod ;)
      Lehane-nel kikergethetsz a világból. :D szkúzi :D
      Szerintem nagy volt a nyomás, Katsuval kapcsolatban... mérlegeltek, számoltak, meggondolták. :)

      Törlés
    3. jaja, Maigret-re gondoltam, csak félreírtam. :D
      pedig sztem ezzel az új lehane-nel érdemes lenne megpróbálkoznod, 1926-ba megyünk vissza. izgalmas kor volt.

      Törlés