2016/04/23

Ha mennék a könyvfesztre...

...de nem megyek, viszont attól még lenne pár könyv, amit be kellene szereznem.
Nem nagyon mozgat meg, hogy könyvet vegyek, mármint fizikálisan, úgyis az e-ket részesítem előnyben, ahhoz meg nem kell könyvfesztre menni. Ráadásul most az e-áruházak az e-kre is fesztet tartanak, lehet kedvezményesen vásárolni a Book&Walknál, de még a Líránál is. Lehet, hogy van még máshol is, hirtelen ezt a két helyet találtam.

Szóval, ha kimennék, három kiadót mindenképp meglátogatnék: Agave, Gabo, Delta Vision. Esetleg még a Fumax felé elkanyarodnék, mert a Seveneves eléggé érdekel, csak még nem tudom, mennyire.
Mindenképpen jönne haza velem pár könyv. (de majd e-ben veszem meg őket, már amit lehet)





4 megjegyzés:

  1. Ha jönnél, akkor nincs olyan ,hogy ennyi meg annyi standot látogatsz meg :D Mindent végigmész!!! :D
    A Rengeteget megvettem! :)
    A Vér és mézet már olvastad?
    Zusakon gondolkodtam, de inkább angolul majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na jó, esetleg megnéztem volna mindegyiket. de nagy akció kell nekem ahhoz, hogy könyvet vegyek. nagyon nagy. :)
      a vér és mézet még nem, de már olvasón van, úgyhogy jó eséllyel talán még idén elő tudom venni.:D

      tényleg, Pupi, akartam már ezt kérdezni, mitől függ, hogy melyiket akarod angolul, és melyiket nem? (már amiből van magyar is.)

      Törlés
    2. Megnézni mindent meg kell. :D Én az elején csak körbejártam, felmértem a terepet. :)
      Azt mondták a Deltások, nagyon egyben van a kettő, és rögtön folytatni kell, egy könyvként kellett volna megírni is, annyira kívánja a következő részt.

      Mitől függ? Hát mittudomén, a női szeszélyemtől. :D Egyébként Zusakot angolul olvastam, A könyvtolvajt, ilyenkor nem mindig szeretek átváltani magyarra. Ennek ellenére vannak vegyesen olvasott szerzőim (Harris, Hoffman).

      Törlés
    3. oké, nézni szabad. :D
      akkor felkészülök, mielőtt elkezdem, mindenképp beszerzem a másodikat is.

      Törlés