2014/06/29

Júniusi zárás

Utolsó könyvhetes napon kiszaladtam a térre, megkerestem a KMK-t, magamhoz vettem a kiszemelteket, aztán ennyi is volt a könyvhetezés. Újabban nem bukok az új könyvekre, hidegen hagynak a hypolt dolgok, sőt, minél jobban hypolják, annál jobban idegesít. (lásd Csillagainkban a hiba. még egy borítót-filmelőzetest-rajongó akármit meglátok, és megszüntetem a netelőfizetésem.)
Szóval a lényeg:


Járt mellé ajándék, amit szerencsére én választhattam, így egészen jól jártam:



(Furcsa, hogy a régebbi könyveiken nincsenek ott a logok, nem?)
Még van egy-két könyv, amit tervbe vettem, de a következő hónapokra is kell hagyni valamit.

És kaptam egy ajándékkönyvet is, Levelibékától, egy csodaszép könyvjelzővel együtt, amit nagyon-nagyon köszönök neki.

7 megjegyzés:

  1. Jó zsákmány! :) az a könyvjelző nagyon szép, és illik a könyvhöz ;)
    jé, tényleg, nagyon furcsa a logotlanság, hozzászoktam már a kis pöttyökhöz, címkékhez :)
    Nem vitted nagyon túlzásba, mondjuk én se, 2 könyv beszerzés júniusban - egyet meg ráadásul beblogoltam már előző záráskor véletlenül XD ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira nincs kedvem könyvet venni, hogy még egy fél évvel ezelőtt sem gondoltam volna. :D
      még a kakukkszót akarom beszerezni, aztán ennyi, nem nagyon érdekel más.

      Törlés
  2. Hehe, engem meg pont mostanában kezd érdekelni a Csillagainkban a hiba :) Pont úgy vagyok vele, mint minden felkapott könyves filmnél, de nem várok tőle sokat. Legutóbb volt egy kellemes csalódásom (Szürke) jó lenne, ha ennél is úgy lenne majd.:)
    Tényleg szép az a könyvjelző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem sose érdekelt, de mostanra már kimondottan irritál. a csomó trailer, meg kép, meg hír, meg hű meg ha... pf. utálom. :D
      te, sajti, melyik Szürke volt neked kellemes csalódás? o.O

      Törlés
  3. én szerencsére nem olvastam olyan rengeteg dolgot róla, gondolom te több blogot követsz és rendszeresebben, mint én.:)
    Hát az első :DD Vagy hogy érted a kérdést? Az E.L. James-es. Tudom, egyben írtam a háromról, de az első rész után igazából a másik kettő is tetszett.:)) Tudom, gáz vagyok:D :/ viszont sikerült teljesen elvonatkoztatnom a hisztériától, és így marhán tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy vagy gáz. nekem sylvia day könyve tetszik ebben a témában, a szürke beleolvasás után nálam eldobós volt. :D

      Törlés
  4. hm, teljesen megfeledkeztem már annak a könyvnek a létezéséről. bele fogok olvasni abba is, most kíváncsi lettem.

    VálaszTörlés