2012/06/05

Csak úgy ...

Kedvet kaptam Amadea sweet home-os posztjától, és én is szedegettem össze szépségeket. 
 

Nem igazán szeretek a szabadban olvasni, mert ha kilépek a kertbe, nem az jut eszembe először, hogy mekkorát fogok én itt pihenni, hanem hogy mi mindent kellene még megcsinálni, de azért egy ilyen helyen szívesen eltölteném a hétvégéimet.

Ezt a képet Amadeától nyúltam utólagos engedelmével (ugye nem baj?:), de ebben a képben minden benne van, amit a régi patinás dolgok iránt érzek. Múltjuk van, olyan, mintha örökké léteznének, teli vannak emlékekkel, és ahogy ránézek a képre, már mesélnek is a bútorok, az ablakból elém táruló látvány, a pucér lány, aki láthatóan az emlékeibe merül... ez egy tökéletes kép.

Hát, sose használnám fürdőszobának, az tuti, de talán nem is annak készült, hanem egy télikertnek, vagy üvegháznak. Kicsit kipofoznám, és azonnal kellemesebb látványt nyújtana, telipakolnám mindenféle színes virággal, amik el fognak burjánzani, és mindent benőnek. Vagy kipakolok mindent, és átalakítom fürdőnek ... de nem, ez a virágoknak a tökéletes hely.

Annyira sötét és gótikus. Azt hiszem, ha lenne egy ilyen zugom, akkor ez nem csak egy zug lenne, de minden hasonlóan nézne ki körülöttem, még én is. Mondjuk a fekete gyertyákat biztosan más színűre cserélném, de tökéletes hely a jósláshoz, nem, Zenka?:D
(nézzetek szét a chintz-of-darkness-en, eszméletlen jó képek vannak itt.)

Imádom a régi kőfalakat, és nagyon bírnám, ha egyszer ez lenne a konyhám. Az az ajtónyílás csúcs.:)

Ilyen konyha mellé ez a hálószoba dukál. A berendezéssel vannak problémáim, de az alapot imádom, és tuti fel tudnám dobni. Ez nekem így egyszerre csicsás és túl egyszerű, de valami nem klappol, az biztos.


Ha még valamire érzékeny vagyok, az a könyves szoba. Csomó apró részletnek a helyén kellene lenni, ami itt sincs meg maradéktalanul, de erre azt mondom, hogy oké, jöhet.

És persze mi más is lehetne a ház bejárata, mint ez a szép kis kovácsoltvas kapucska, amin csak az nem jut be, aki nem akar, előtte kőlépcsővel, körben csodás színű bokrokkal.

Ez inkább kirakatra hasonlít, de a konyhában nagyon bírnám ezt a színvilágot meg a hangulatot. Halványzöldre festett fa, diszkrét kis polcok, meg komódok, rajtuk élénk színű használati tárgyak, virágos képek a falon, fűszertartó és étkészlet hasonló stílben...

Ez az egyik típusú ház, amiért oda vagyok. Kőből épült, masszív falak, rendezett udvar, hatalmas tér mindenfelé. A másik típus, amiről nem találtam képet, az az amerikai vidékre jellemző: faház, a ház előtt vagy mögött hatalmas, tetővel fedett verandával, és ennek a berendezése már csak képzelet kérdése. Lenne ott minden, hintaágy, hatalmas cserepes növények, fonott székek és kanapék, néhány kényelmes, és nagyon csúnya fotel, asztalka, egyszóval minden, amitől otthonos lesz egy ilyen hely.

A képek nagy részének forrása: weheartit.

2 megjegyzés:

  1. Az hiszem Neked és Amadeának pont Kópis Benrdek lakberendező etüdjeire van szüksége : http://benburry.tumblr.com/ Én imádom :))))

    Vizuális kultúra pedig kell a blogokra, ne csak a szellemet támadjuk :) Nálam életmód a dizájnőrület, és nagyon tudom értékelni, ha valami szép és harmónikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. detökjó, köszi a linket, itt elbóklászom egy darabig.
      igényem nekem is lenne a harmóniára meg szépségre, de örülök, ha a rend tovább tart egy óránál.:))

      Törlés